Yhdistys on perustettu 1974 toimimaan jäsenistönsä parhaaksi.

Yhdistys

Yhdistyksen kotikunta Mäntyharju on Etelä-Savossa oleva vireä ja monista kulttuuritapahtumista tunnettu pitäjä. Luonto on meillä kaunista ja liikkumaan motivoivaa, se on myös monia eläkkeelle jääviä innostanut muutamaan takaisin kotiseudulle. Mökkiläiset asuttavat myös kuntaa monilukuisena ja paikkakuntaa vireyttävänä.

Mäntyharjun Eläkkeensaajat yhdistys on perustettu 14.5.1974.

Toiminnan tarkoitus

Yhdistyksen tarkoitus on toimia jäsentensä edunvalvojana sosiaalisen ja taloudellisen oikeudenmukaisuuden saavuttamiseksi, tarjota jäsenilleen mahdollisuuksia sosiaaliseen kanssakäymiseen, järjestää kulttuuri-, harraste- ja muuta virkistystoimintaa, edistää jäsentensä fyysistä ja henkistä toimintakykyä sekä tehdä toimintaansa tunnetuksi eläkkeelle siirtyvien ja jo eläkkeellä olevien keskuudessa.

Syödään yhdessä Mäntyharjun Reissuravintolan kabinetissa. Paikalla oli 42 henkilöä.